Sıkça Sorulan Sorular
 

CRM 365 Nedir?

CRM 365, tam zamanlı ve çok yönlü bir Müşteri İlişkileri Yönetimi’ni ifade eder. Dynamics CRM/CRM Online, müşteri memnuniyeti veya çağrı merkezi hizmeti vermenin ötesinde firmaların müşteriye dokunduğu her alanda, özellikle pazarlama, satış ve servis sürecinin kolaylıkla yönetilmesini sağlayan uygulamalar bütünüdür.

CRM 365’i kimler kullanabilir?

CRM 365, mevcut müşteriler ile sürdürülen ilişkinin geliştirilmesi, yeni müşteriler kazanılması ve tüm müşterilerin elde tutulmasını sağlamak isteyen kobiler, orta ölçekli firmalar ve kurumsal firmalar tarafından kullanılmaktadır.

CRM 365 ile neler yapabilirim, ne işe yarar?

Tekliflerinizi, satışlarınızı, dokümanlarınızı, ürünlerinizi, ekibinizi, firmalarınızı tek bir sistem üzerinden yönetmenizi sağlar. Planladığınız ve gerçekleşen müşteri ziyaret raporlarınızı düzenleyebilir, aktivitelerinizi planlayabilirsiniz. CRM 365, satış sürecinizin daha başarılı geçmesini sağlarken, ölçülebilir ve değerlendirilebilir hedefler belirleyebilmenize yardımcı olur. Bir hizmetin veya bir ürünün satış öncesi tüm süreçlerini takip edebilir; gerektiğinde müşterilerinize özel pazarlama taktikleri geliştirebilirsiniz.

CRM 365’in faydaları neler?

• Müşteri tiplerine göre kampanya tanımı kolaylaştırır.
• Esnek servis sistemi ile vaka kabulu, iş ataması ve çalışma takvimi oluşturulur.
• Pazarlama, satış ve servis aktivitelerinin kontrolünü sağlar.
• Ürünler arası çapraz satışların miktarı artar.
• Teklifler daha hızlı ve daha yüksek oranda siparişe dönüştürülür.
• Hedef kitle ve potansiyel müşteri sayısı artar.
• Pazarlama ve satış döngülerinin kısaltılması ve basitleştirilmesini sağlar.
• Müşterilere doğru cevap daha hızlı ulaşır.
• Müşteri memnuniyetini ve sadakatini arttırır.

CRM 365’te hangi modüller var?

• Pazarlama listesi oluşturulmasını ve bu listelerin kampanyalarda kullanılmasını sağlar. (SMS, E-posta, Reklam vb) • Müşteri tiplerine göre kampanya tanımlanabilmesini sağlar.
• Mevcut ve potansiyel müşteri analizi yapılabilir.

CRM Online kurulumu nasıl yapılır?

CRM Online Kullanıcı Oluşturma

CRM'e Excel'den firma nasıl yüklenir?

CRM 365'te firma ve ilgili kişi nasıl oluşturulur?

CRM 365'te fırsat yönetimi özelliği

CRM 365'te teklif

Satış Modülü ne işe yarar?

• Tüm müşteri veya adayların kayıtlarının tutulması sağlar.
• Satış aktivitelerinin takibini ve yeni kişilere atanmasını kolaylaştırır. • Teklif ve satışların, önce ve sonraki tüm süreçlerinin kayıt altına alınmasını sağlar.

Servis modülü ne işe yarar?

• Gelen taleplerin karşılanmasını kolaylaştırır.
• Servis Takvimi’nin kolay yönetilmesini sağlar. • Müşteriler için gerekli olan bilgi bankasının oluşturulmasını sağlar.

Bir yazılım veya donanım gerekli mi?

CRM 365 online bulut tabanlıdır. Bu sayede herhangi bir teknolojik alt yapıya veya kuruluma gerek kalmaz. Dynamics CRM Online’da ekstra lisans bedelleri ve masraflarıyla karşılaşmazsınız.

Bulut teknolojisi nedir?

Yeterli donanım ve yazılıma sahip olmayan firmaların teknoloji ihtiyaçlarını karşılayabilmesi için kullanılan sistemdir. İnternet bağlantısı gerçekleştirerek uygun ücretler karşılığında, istediğiniz hizmetleri bulut teknoloji sayesinde Dynamics CRM Online kullanabilirsiniz. İhtiyacınıza göre gerekli geliştirmeler yapılarak bu teknolojiyi kullanmaya devam edebilirsiniz.

Kullanımı kolay mı? Eğitim gerektirir mi?

Microsoft ürün dizaynı ve kullanımına göre tasarlanmış olan CRM 365’i kullanmak son derece kolaydır. İhtiyaç halinde detaylı kullanım ve ek modüller için eğitim talep edilebilir. İş süreçlerinizi yönetmek için gerekli işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Hizmeti kesintiye uğramadan alabilecek miyim?

Tüm altyapı Microsoft Azure platformu tarafından sağlandığı için bu hizmeti kesintisiz olarak alabilirsiniz. (*Uptime oranı:%99.99)

Destek alabilecek miyim?

CRM 365 kullanırken, sistem içerisinde bulunan kullanım kılavuzunun yanı sıra ihtiyaç duyduğunuz anda çalışma saatlerinde telefonla veya online, çalışma saatleri dışında ise e-posta veya iletişim formu üzerinden istediğiniz zaman destek taleplerinizi iletebilirsiniz.

Mevcut veri tabanımı Dynamics CRM sistemine aktarabilir miyim?

Halihazırda kullandığınız bir Dynamics CRM sistemini veya harici olarak elinizde müşteri verisi varsa bunu, Excel formatında Dynamics CRM’deki sisteminize aktarabilirsiniz. Farklı ortamlardan veri aktarım ihtiyaçlarınızı da bir takım geliştirmelerle gerçekleştirebilirsiniz.

 
 

© Copyright 2016 | CRM 365 bir Pargesoft markasıdır.

Parge Yazılım ve Danışmanlık Tic. A.Ş.
Ihlamurkuyu Mah. Gümüşsuyu Cad. Meral Plaza
No: 5 K:9 34771 Ümraniye – İstanbul / Türkiye
Tel: +90 (216) 575 6070
Faks: +90 (216) 573 2406
info@pargesoft.com